Indulásunk után nem sokkal a Petneházyrétnél már el is hagyjuk az épített környezetet, majd lassú emelkedéssel érjük el 559 méteren a Csergezán Pál kilátót, ahonnan a Budai-hegységre és a Zsámbéki medencére nyílik kilátás. Az élményt egy hosszabb gurulás koronázza, elhajtunk Ökörapáti előtt és szemünket már folyamatosan a célon tartva érkezünk a mamutfenyőkhöz Budakeszire. Innen már visszafelé vesszük az irányt, de az erdő mindig tartogat újabb szépségeket.

Mamutfenyők és Budapest csúcsa – a legaszfaltosabb túra. Indulás után nem sokkal egy igen meredek emelkedő után már igazán elvezzük is az e-bike előnyeit. Utunk javarészt aszfalton halad: először a mamutfenyőket csodáljuk meg, majd Csillebércen és Normafán keresztül elérjük az Erzsébet-kilátót a János-hegyen.

Az igazi bringanatura élmény bevezetőtúra. Ez egy könnyed kirándulás a Nagy-Kopaszra, amelynek során mindenki könnyen kiismeri az e-mtb-ok csínját-bínját, és ízelítőt kap erdei suhanásokból, emelkedőkből. Az öröm garantált!

Pilis, Visegrádi-hegyég kezdő élménycsomag. A Pilisből indulva kapaszkodunk föl vegyesen aszfalton és burkolatlan utakon a terület egyik legszebb panorámájú pontjára, a Prédikálószékre, ahonnan a Börzsöny is szemügyre vehető. Rövid interhegység túránkon biztosan emlékezetes marad az út és a cél is.

Pilis, Visegrádi-hegyég második szint. Pilisszentkeresztről vágunk neki vegyesen aszfalton és burkolatlan utakon a terület egyik legszebb panorámájú csúcsának, a Prédikálószéknek, de hogy a mászást kellően kiélvezhessük, előbb legurulunk Dömösre. Itt megkezdjük 9 km-es folyamatos emelkedésünk, ami közben több, mint 500 m szintet győzünk le a csúcsig, ahonnan talán a kilátás is jobb, ha mélyebbről jövünk.

Átsuhanunk Csobánkán és már mászunk is föl Lajos-forráshoz. Megízleljük a hűs frissítő vizet és leereszkedünk és átkelünk a patakon, hogy megkezdhessük emelkedésünket a Prédikálószékre, ahonnan egyedülálló kilátás nyílik a Duna egy éles kanyarára. Kiindulópontunkra Pilisszentkereszten keresztül érkezünk.

A Budai-hegység déli erdeiben fölkeressük az Ilona-lakot, röviden megpihenünk és a Meszes-hegyre megyünk tovább, ahol teljes körpanoráma tárul elénk: a budai hegyek, a Pilis és a Zsámbéki-medence vesz minket körül. Tökéletes választás azoknak, akik könnyen megközelíthető kilátópontokra vágynak.

Barangolás a Hármashatár-hegyen. Bár a túra rövid, annál több a szintemelkedés rövid technikás szakaszokkal tarkítva. Az útvonal igényeitek szerint változik, de biztosan érintjük a Hármashatár-hegy tetejét, amelynek két oldaláról a Budapest két arcát láthatjuk. Kiváló lehetőség azoknak, akik először csak rövidebb távon tennék magukat próbára nehezebb terepen.

Ha nincs hó, nincs síelő, így egész közelről is szemügyre vehetjük a dobogókői sípályát. Természetesen fölfelé! A túra a Pilis technikásabb, izgalmasabb, patakokkal is tűzdelt részein vezet. Útközben szinte eggyé válhatunk a természettel, szívünk a Rám-hegy közelében együtt dobbanhat a Földével.
Ha egy kihívásokat tartalmazó bringanatura élményre vágysz, itt a helyed a pályán!

A miénk a pálya nagy testvére, még több izgalommal és technikás szakasszal. A csodás panorámákon és a sípályán kívül azt is megnézzük, mi a lom van a hegyen és pattinthatunk egy kis extra energiát a Föld szívcsakrájából.